من و نیال

every thing about one direction

everything you want about 1D

من و نیال

بچه ها میدونستید نیال از پرنده ها می ترسه؟چون بچه كه بوده یكی از اون پرنده های بد میخواسته كورش كنه! ای وای چه قدر دلم گرفته

نظرات شما عزیزان:

مممم
ساعت19:35---28 بهمن 1391
عزيزم اون نايل خونده ميشه!!!
پاسخ:chashm


فاطمه
ساعت22:47---23 بهمن 1391
حالا چرا من ونایل

helia
ساعت18:54---19 بهمن 1391
خیلی ممنون از این همه توجه به اسم پسرا.لویی از کسانی که لوییس صداش می کنن بدش می آد! تو رو خدا انتقال بدین نذارین همه اشتباه بنویسن!!! در ضمن اون نیال نیستا! نایله...ببخشید من حساس شدم به اسما اون قد همه اشتباه می کنن...

faran
ساعت13:40---19 بهمن 1391
re mikhastam in ham bedooni k vaghti too dastshooii boode az panjare ye wc
parande he miad too


LoVe
ساعت20:37---26 مهر 1391
سلام وبت جالب و قشنگه...
بازم بهت سرميزنم
منم آپم خوشحال ميشم بهم سربزنيو تو رسم رفاقت نظرهم بزاري
موفق باشی عاطفـــه جان
خوشحال میشم لینکم کنی


mahya
ساعت21:16---18 مهر 1391
vaghann!!dorogh.omidvarm harry adam besheh va nareh ba ye dokhater 15 sal as khodesh dost besh albateh be ma rabti nadareh,dareh?fallan

buy


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 / 7 / 1391برچسب:, ] [ 1:43 قبل از ظهر ] [ Atefeh Fathollahi ] [ ]